Ajándék - 100 % original, 100 % handmade

Baromira elfelejtettem az idei névnapomat, mint szinte minden mostanában. De kedves kolléganőm gondoskodott arról, hogy ne maradjon e nap örömkönnyek nélkül: ajándékot kaptam! :)
100 %-ig kézzel készített ajándékot! :)


Mint már-már 'háztartásbeli' tökéletesen tudom, hogy melyik tv műsor után mi következik, hogy a szomszédok mikor indulnak dolgozni és közel 5 év után azt is megtanultam végre, hogy Drága Férjem hogyan issza a kávét. Éppen idejében. :) Kitapasztaltam azt is, hogy melyik postás mikor jön. És ezúton közlöm mindenkivel, hogy csak 1x csenget!!! :D Május 5-én a szokásosnál előbb csengetett. Meg is lepődtem, mondván, most vagy valami baromi fontos iratot, felakasztást, főbelövést hozott, vagy egész egyszerűen ez nem a postás. Pedig az volt és egy viszonylag nagy borítékot hozott, nekem címezve, ismerős feladóval. Benne egy valóban nekem szóló, csodálatos kézzel készített Scrapbook-ot találtam, melyet a drága kolléganőm készített, ha lehet így mondani: 'Nekünk' :)

Imádom a kézzel készített dolgokat! Nem csak adni, de kapni is. Iszonyat jó érzés amikor kezedbe veszed és tudod, hogy ez a csoda csakis neked készült, nem valamelyik boltnak a polcáról lett levéve és nem szaladgál a világban még 1000 másik ugyanilyen. Ez tényleg egyedi! Na, ez az igazi ajándék!
Ez a csodálatos emlékkönyv a várandóság mozzanatainak megörökítésében nyújt nekem segítséget. Az első két oldalán pici zsebek vannak, amibe beledughatom az emlékeimet arról, ahogyan megtudtam, hogy anya leszek és belerejthetem azt az emléket is, amikor elmondtam a Férjemnek, hogy nemsokára igazi, hamisíthatatlan és nagybetűs Család leszünk. :) A következő oldalakon a három trimeszternek az emlékeit és vizsgáltait írhatom le, mindezt csodás, színes dekorációk közé. Az egész pici csodát egy hófehér selyemszalag akadályozza meg a szétnyílástól. Így igazán babaváró külsőt kölcsönöz neki, nem beszélve a borítóján mosolygó gólyáról, ami egy babát tart a csőrében, a kék és fehér virágokról, na és a címéről, ami megerősítette bennem azt, hogy ez a csöpp remekmű lesz a várandóságom hivatalos kabalája: "Az én csodám..."

          
                                                                                                                                                                                                                     Ezúton is köszönöm Neked
                                                                                                                             Ági!!! :)